Aktualności

22.10.2024

Informujemy, iż dnia 22.10.2024r. zakończona została rekrutacja do projektu „ASYSTENCI – LOKALNI SUPERBOHATEROWIE 3. Program wsparcia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin.” Po dokonaniu oceny formalnej zamieszczona zostanie lista osób zakwalifikowanych do projektu.

25.09.2024

Przedłużenie rekrutacji do projektu „ASYSTENCI – LOKALNI SUPERBOHATEROWIE 3. Program wsparcia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin.”

Informujemy, że termin naboru formularzy rekrutacyjnych w ramach uzupełnienia rekrutacji zostaje przedłużony do dnia uzyskania odpowiedniej liczby uczestników. O terminie zakończenia rekrutacji będziemy Państwa informować. 

Przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych w formie papierowej odbywać się będzie w: Biurze Fundacji we Wrocławiu przy ul. Bujwida 34a/4 w godzinach 09:00-15:00

Formularze w formie elektronicznej prosimy kierować na adres mailowy: biuro@fundacjaincept.pl

Formularz rekrutacyjny dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów faktycznych znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce do pobrania

Zgłoszenia można składać zróżnicowanymi kanałami tj. osobiście, pocztą, kurierem lub elektronicznie. W sytuacji gdy dana osoba z przyczyn obiektywnych nie będzie mogła skorzystać z tych kanałów przewidujemy możliwość skorzystania z asystentury w tym zakresie np. pomoc AOON w wypełnieniu dokumentacji, przyjazd do miejsca zamieszkania, etc. Zapotrzebowanie na pomoc w powyższym zakresie można składać telefonicznie pod numerem 531-397-379 oraz mailowo pod adresem biuro@fundacjaincept.pl.

Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!

18.09.2024

W związku z sytuacją zagrożenia powodziowego informujemy, iż w dniach 19-20.09.2024r. biuro stacjonarne we Wrocławiu będzie nieczynne. W przypadku chęci złożenia formularzy rekrutacyjnych prosimy kierować je w formie elektronicznej  na adres mailowy: biuro@fundacjaincept.pl.

W razie pytań zachęcamy do kontaktu mailowego pod adresem biuro@fundacjaincept.pl lub telefonicznego pod numerem 531-397-379

13.09.2024

Przedłużenie rekrutacji do projektu ASYSTENCI – LOKALNI SUPERBOHATEROWIE 3. Program wsparcia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin.”

Informujemy, że termin naboru formularzy rekrutacyjnych w ramach uzupełnienia rekrutacji został przedłużony do dnia 25.09.2024 r.

Przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych w formie papierowej odbywać się będzie w: Biurze Fundacji we Wrocławiu przy ul. Bujwida 34a/4 w godzinach 09:00-15:00

Formularze w formie elektronicznej prosimy kierować na adres mailowy: biuro@fundacjaincept.pl

Formularz rekrutacyjny dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów faktycznych znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce do pobrania

Zgłoszenia można składać zróżnicowanymi kanałami tj. osobiście, pocztą, kurierem lub elektronicznie. W sytuacji gdy dana osoba z przyczyn obiektywnych nie będzie mogła skorzystać z tych kanałów przewidujemy możliwość skorzystania z asystentury w tym zakresie np. pomoc AOON w wypełnieniu dokumentacji, przyjazd do miejsca zamieszkania, etc. Zapotrzebowanie na pomoc w powyższym zakresie można składać telefonicznie pod numerem 531-397-379 oraz mailowo pod adresem biuro@fundacjaincept.pl.

Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!

———————–

04.09.2024

Rekrutacja do projektu „ASYSTENCI – LOKALNI SUPERBOHATEROWIE 3. Program wsparcia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin.”

Informujemy, iż w dniach 09-13.09.2024r. odbędzie się rekrutacja osób z niepełnosprawnością do projektu ASYSTENCI – LOKALNI SUPERBOHATEROWIE 3. Program wsparcia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin.” nr FEDS.07.07-IP.02-0089/23. Osoby zainteresowane udziałem w projekcie powinny w pierwszej kolejności złożyć Formularz rekrutacyjny dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów faktycznych, który znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce do pobrania

Przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych w formie papierowej odbywać się będzie w:

Biurze Fundacji we Wrocławiu przy ul. Bujwida 34a/4

w godzinach 09:00-15:00

Formularze w formie elektronicznej prosimy kierować na adres mailowy: biuro@fundacjaincept.pl

Zgłoszenia można składać zróżnicowanymi kanałami tj. osobiście, pocztą, kurierem lub elektronicznie. W sytuacji gdy dana osoba z przyczyn obiektywnych nie będzie mogła skorzystać z tych kanałów przewidujemy możliwość skorzystania z asystentury w tym zakresie np. pomoc AOON w wypełnieniu dokumentacji, przyjazd do miejsca zamieszkania, etc. Zapotrzebowanie na pomoc w powyższym zakresie można składać telefonicznie pod numerem 531-397-379 oraz mailowo pod adresem biuro@fundacjaincept.pl.

Dokumenty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.

Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!

Skip to content