Aktualności

październik 2024
Skrócone godziny otwarcia biura

Informujemy, iż w dniu 31.10.2024 biuro Fundacji będzie czynne do godziny 13:00

wrzesień 2024
Nieczynne biuro we Wrocławiu

W związku z sytuacją zagrożenia powodziowego informujemy, iż w dniach 19-20.09.2024r. biuro stacjonarne we Wrocławiu będzie nieczynne.

sierpień 2024
Nieczynne biuro fundacji

Informujemy, iż w dniu 22.08.2024 (czwartek) biuro Fundacji będzie nieczynne.

maj 2024
Rekrutacja do projektu „Kompetencje i kwalifikacje – wsparcie zielonej transformacji w powiatach świdnickim i dzierżoniowskim poprzez realizację wysokiej jakości usług rozwojowych”.

Informujemy, że niebawem ruszy rekrutacja do projektu „Kompetencje i kwalifikacje – wsparcie zielonej transformacji w powiatach świdnickim i dzierżoniowskim poprzez realizację wysokiej jakości usług rozwojowych”. Jesteśmy na etapie finalizacji dokumentacji projektowej, ustalamy newralgiczne zapisy i czekamy na akceptację kompletu dokumentów. Będziemy informować Państwa o konkretnych terminach rekrutacji.

marzec 2024
Nieczynne biuro

Informujemy, iż w dniu 29.03.2024r. biuro Fundacji będzie nieczynne.

Nieczynne biuro

Informujemy, iż w dniu 08.03.2024r. biuro Fundacji będzie nieczynne.

grudzień 2023
Nieczynne biuro

Informujemy, iż w dniach 27.12.2023-29.12.2023 biuro Fundacji będzie nieczynne.

kwiecień 2023
Nieczynne biuro

Informujemy, iż w dniu 02.05.2023r. biuro Fundacji będzie nieczynne.

grudzień 2022
Nieczynne biuro fundacji

Informujemy, iż w dniach 23.12.2022-28.12.2022 oraz 30.12.2022r. biuro Fundacji będzie nieczynne.

październik 2022
Nieczynne biuro fundacji

Informujemy, iż w dniu 31.10.2022 (poniedziałek) biuro Fundacji będzie nieczynne.

czerwiec 2022
Nieczynne biuro fundacji

Informujemy, że w dniu 17.06.2022 (piątek) biuro Fundacji będzie nieczynne.

kwiecień 2022
Przedłużenie rekrutacji do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”

Uwaga! Ostatnie przedłużenie rekrutacji do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”

Informujemy, termin naboru formularzy rekrutacyjnych w ramach uzupełnienia rekrutacji został przedłużony do dnia 26.04.2022.

Podany termin jest ostateczny i nie planujemy kolejnego wydłużania rekrutacji.

Formularze należy składać do biura Projektu przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Wzór formularza i Regulamin rekrutacji oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.

Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy! Zostało kilka ostatnich wolnych miejsc.

W razie pytań zachęcamy do kontaktu: e-mail: biuro@fundacjaincept.pl, tel. 531 397 379

Przedłużenie rekrutacji do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”

 

UWAGA! Przedłużenie rekrutacji do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”

Informujemy, że termin naboru formularzy rekrutacyjnych w ramach uzupełnienia rekrutacji został przedłużony do dnia 21.04.2022.

Formularze należy składać do biura Projektu przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Wzór formularza i Regulamin rekrutacji oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.

Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!

W razie pytań zachęcamy do kontaktu: e-mail: biuro@fundacjaincept.pl, tel. 531 397 379

marzec 2022
Dodatkowy nabór do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”!

 

Uwaga! Rusza kolejna rekrutacja do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”! Przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych odbędzie się w terminie od 22.03.2022 do 08.04.2022.. Formularze należy składać zgodnie z zasadami skutecznego doręczenia informacji (zgodnie z definicją zawartą w Regulaminie) do biura Projektu przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław.  Wzór formularza i Regulamin rekrutacji oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.

Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!

W razie pytań zachęcamy do kontaktu: e-mail: biuro@fundacjaincept.pl, tel. 531 397 379

luty 2022
Awaria telefonu biurowego (Wrocław)

Z uwagi na trwającą chwilową awarię – w dniu 07.02.2022 r. nie będzie możliwości dodzwonienia się do biura projektu.

Zapraszamy do kontaktu e-mail’owego !

 

styczeń 2022
Przedłużenie rekrutacji do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”

UWAGA! Przedłużyliśmy rekrutację do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”

Informujemy, że termin naboru formularzy rekrutacyjnych w ramach II tury rekrutacji został przedłużony do dnia 31.01.2022.

Formularze należy składać do biura Projektu przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Wzór formularza i Regulamin rekrutacji oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.

Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!

W razie pytań zachęcamy do kontaktu: e-mail: biuro@fundacjaincept.pl, tel. 531 397 379

grudzień 2021
II tura rekrutacji do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”

Uwaga! Rusza  II tura rekrutacji do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”! Przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych odbędzie się w terminie od 15.12.2021 do 10.01.2022. Formularze należy składać zgodnie z zasadami skutecznego doręczenia informacji (zgodnie z definicją zawartą w Regulaminie) do biura Projektu przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław.  Wzór formularza i Regulamin rekrutacji oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.

Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!

W razie pytań zachęcamy do kontaktu: e-mail: biuro@fundacjaincept.pl, tel. 531 397 379

sierpień 2021
Termin składania biznesplanów – projekt „MŚP – 2.0 Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”

Fundacja Incept ogłasza, że od 17 września 2021 r. do 21 września 2021 r. w ramach projektu „MŚP – 2.0 Młodzi Świetni Przedsiębiorcy” będzie można składać Biznesplany, które stanowią załącznik nr 1 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego. Biznesplany znajdują się na stronie projektu w zakładce do pobrania.

Biznesplany należy składać wraz z wymaganymi załącznikami !!!

lipiec 2021

UWAGA! Przedłużenie rekrutacji do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”

Informujemy, że rekrutacja do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy” została przedłużona do dnia 30.07.2021 r.  Jednocześnie informujemy, że jest to ostateczna data zakończenia rekrutacji do I tury projektu.

czerwiec 2021
Rekrutacja do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”

Dnia 21.06.2021r. Fundacja Incept informuje, iż przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych do I tury projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy” odbędzie się w terminie od 02.07.2021 do 22.07.2021. Formularze należy składać zgodnie z zasadami skutecznego doręczenia informacji (zgodnie z definicją zawartą w Regulaminie) do biura Projektu przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Dokumenty złożone poza terminem nie będą brane pod uwagę. Wzór formularza I Regulamin rekrutacji oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.

Równocześnie informujemy, iż w I turze naboru przewidujemy, że do kolejnego etapu rekrutacji tj. do rozmowy z doradcą zakwalifikuje się max. 81 osób, następnie do etapu szkoleniowego przewidujemy zakwalifikowanie ok. 54 osób.

Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!

W razie pytań zachęcamy do kontaktu: e-mail: biuro@fundacjaincept.pl, tel. 531 397 379.

Nieczynne biuro we Wrocławiu

Informujemy, iż  w dniu 4.06.2021 r. biuro stacjonarne we Wrocławiu będzie nieczynne.

Prosimy kontaktować się pod numerem 531 397 379.

maj 2021
Informacje dotyczące rekrutacji do projektu MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy

Informujemy, iż jesteśmy w trakcie weryfikacji dokumentów do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”. Po zatwierdzeniu dokumentów przez Urząd niezwłocznie zamieścimy je na naszej stronie internetowej. Planowany termin rekrutacji to około tydzień od zamieszczenia dokumentacji na stronie projektu.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Naszym biurem:

e-mail: biuro@fundacjaincept.pl

tel. 531 397 37

styczeń 2021
Nieczynne biuro we Wrocławiu

Informujemy, iż  w dniach 7.01.2021-8.01.2021 r. biuro stacjonarne we Wrocławiu będzie nieczynne.

grudzień 2020
Nieczynne biuro we Wrocławiu

Informujemy, iż  w dniach 24.12.2020-31.12.2020 r. biuro stacjonarne we Wrocławiu będzie nieczynne.

 

listopad 2020
Nieczynne biuro we Wrocławiu

Informujemy, iż ze względów zdrowotnych w dniach 03.11.2020-20.11.2020 r. biuro stacjonarne we Wrocławiu będzie nieczynne.

Prosimy kontaktować się pod numerem 531 397 379.

październik 2020
Nieczynne biuro we Wrocławiu

Informujemy, iż w dniach 14.10.2020- 16.10.2020 r. praca w biurze we Wrocławie będzie odbywać się zdalnie.

Przepraszamy za utrudnienia. Prosimy kontaktować się pod numerem 531 397 379.

czerwiec 2020
Nieczynne biuro we Wrocławiu

Informujemy, że w dniu 12.06.2020 r. biuro Fundacji we Wrocławiu będzie nieczynne.

kwiecień 2020
USŁUGI ASYSTENCKIE W OKRESIE 01.04.2020 – 30.06.2021 
Informujemy, iż w celu zachowania trwałości projektu „ASYSTENCI – LOKALNI SUPERBOHATEROWIE. Program wsparcia osób z
niepełnosprawnościami i ich rodzin. nr RPDS.09.02.01-02-0047/17″ usługi asystenckie będą świadczone przez okres kolejnych 15 miesięcy (tj. do 30.06.2021) przez 10 asystentów osobistych osoby niepełnosprawnej. Wsparcie będzie udzielane zgodnie z Ogólnoeuropejskimi wytycznymi dotyczącymi przejścia od opieki instytucjonalnej do opieki świadczonej na poziomie pozainstytucjonalnym. Aktualna informacja dotycząca liczby wolnych miejsc oferowanych przez Fundację w okresie trwałości będzie publikowana na stronie internetowej Fundacji na bieżąco.
Obecna liczba wolnych miejsc: 10.
W przypadku zainteresowania usługami prosimy o kontakt z biurem pod numerem telefonu: 531-397-379
grudzień 2019
Nieczynne biuro we Wrocławiu

Informujemy, że w dniach 24.12.2019-02.01.2019 r. biuro Fundacji we Wrocławiu będzie nieczynne.

październik 2019
Nieczynne biuro we Wrocławiu

Informujemy, że 31.10.2019 r. biuro Fundacji we Wrocławiu będzie nieczynne.

Nieczynne biuro we Wrocławiu

Informujemy, że w dniach 03.10.2019 r. – 04.10.2019 r. biuro Fundacji we Wrocławiu będzie nieczynne.

czerwiec 2019
Nieczynne biuro we Wrocławiu

Informujemy, że w dniu 21.06.2019 r. biuro Fundacji we Wrocławiu będzie nieczynne.

maj 2019
Nieczynne biuro we Wrocławiu

Informujemy, że w dniu 21.05.2019 r. biuro Fundacji we Wrocławiu będzie nieczynne.

listopad 2018
Ostateczna lista osób rekomendowanych do wsparcia pomostowego– projekt ,,Super Przedsiębiorcy”

Fundacja Incept ogłasza, iż w dniu 26 listopada 2018 r.  została opublikowana Ostateczna Lista Osób rekomendowanych do przyznania Wsparcia Pomostowego (poniżej) w projekcie „Super przedsiębiorcy”. Informujemy, iż zgodnie z  Regulaminem Rekrutacji i Uczestnictwa w Projekcie  oraz przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości Uczestnicy Projektu uprawnieni są do przeznaczenia pomocy finansowej ze wsparcia pomostowego na pokrycie obligatoryjnych opłat ponoszonych w pierwszym okresie prowadzenia działalności gospodarczej. W pierwszej kolejności pokrywane są płatności obowiązkowe czyli m.in. składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, fundusze pozubezpieczeniowe, czynsz, opłaty za media.

Ostateczna Lista -wsparcie pomostowe „Super Przedsiębiorcy”

Serdecznie gratulujemy !

OSTATECZNA LISTA RANKINGOWA – projekt ,,Super Przedsiębiorcy”

Fundacja Incept ogłasza, iż w dniu 13 listopada 2018 r.  została opublikowana Ostateczna Lista Rankingowa (poniżej). Wszystkie osoby, które składały wnioski o przyznanie wsparcia środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości zostały rekomendowane do dofinansowania. Osoby, które posiadają status rekomendowany do dofinansowania mogą zakładać działalność oraz konto bankowe od  momentu opublikowania listy tj. od 13.11.2018 r.

Ostateczna lista rankingowa „Super Przedsiębiorcy”

W celu ustalenia terminu podpisania umów finansowych będziemy kontaktować się z Państwem indywidualnie.

Serdecznie gratulujemy !

wrzesień 2018
Ogłoszenie ostatecznej listy osób rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego z II tury naboru w projekcie ,,Zostań swoim szefem” – P O D K A R P A C K I E

Dnia 26 września 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept publikują Ostateczną Listę Wnioskodawców z II tury naboru – kwalifikujących się do otrzymania wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego w projekcie ,,Zostań swoim szefem”.

Po regulaminowym terminie odwoławczym – nie wniesiono żadnych zmian rankingowych dla osób rekomendowanych do otrzymania dofinansowania.

Ostateczna Lista Rankingowa Dotacja II tura naboru – Zostań swoim szefem

Zostań swoim szefem – wyniki KOW

Dnia 12 września 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept publikują listę rankingową wniosków o przyznanie wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego z II tury naboru. Przypominamy, że każdemu z Państwa został nadany indywidualny numer wniosku. Zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości nazwiska i imiona Państwa oraz członków Komisji Oceny Wniosków są chronionymi danymi osobowymi, których się nie upublicznia.

Ostateczna Lista Wnioskodawców kwalifikujących się do otrzymania wsparcia finansowego zostanie utworzona po zakończeniu procedury odwoławczej i w przeciągu 3 dni roboczych od jej zakończenia zostanie opublikowana na stronie internetowej projektu. Ponadto Beneficjent przekaże informacje o wynikach oceny pisemnie uczestnikom projektu.

UWAGA!!! NIE REJESTRUJEMY JESZCZE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH!!!!

Lista rankingowa osób rekomendowanych do dofinansowania

sierpień 2018
SUPER PRZEDSIĘBIORCY – WYNIKI REKRUTACJI OSTATECZNE

24.08.2018r.

Poniżej publikujemy wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej wg malejącej liczby pkt. Ponadto przypominamy, iż w przypadku, gdy dwóch lub więcej Kandydatów uzyska równą ogólną liczbę punktów, wyższe miejsce na ostatecznej liście rankingowej otrzymuje osoba, która uzyskała więcej punktów za poszczególne części oceny w następującej kolejności:

  • Punkty przyznane za indywidualną rozmowę z doradcą zawodowym,
  • Punkty przyznanie za kryterium: szanse przetrwania zaplanowanej działalności gospodarczej (na podstawie formularza rekrutacyjnego)
  • Punkty przyznane za kryterium: pomysł na działalność gospodarczą, wykorzystanie niszy rynkowej (na podstawie formularza rekrutacyjnego)
  • Punkty przyznane za kryterium: posiadana wiedza, umiejętności, doświadczenie w kontekście planowanej działalności gospodarczej (na podstawie formularza rekrutacyjnego).

OSTATECZNA LISTA RANKINGOWA

UWAGA!!!! W przypadku rezygnacji którejś z osób zakwailfikowanych do udziału w projekcie  zostanie zakwalifikowana kolejna osoba z najwyższą pozycją na Ostatecznej Liście Rankingowej (wśród osób niezakwalifikowanych).

Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do Projektu !

SUPER PRZEDSIĘBIORCY OSTATECZNA LISTA KANDYDATÓW KWALIFIKUJĄCYCH SIĘ DO ROZMÓW Z DORADCĄ

17.08.2018

Zgodnie z §3 – Zasady rekrutacji Uczestników do projektu REGULAMINU REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE ORAZ PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI poniżej publikujemy OSTATECZNĄ LISTĘ KANDYDATÓW KWALIFIKUJĄCYCH SIĘ DO ROZMÓW Z DORADCĄ

Powiadomienie o terminach przeprowadzenia rozmów z doradcami zawodowymi  nastąpi/ło w drodze rozmowy telefonicznej oraz przesłania informacji w formie wiadomości e-mail

OSTATECZNA LISTA KANDYDATÓW KWALIFIKUJĄCYCH SIĘ DO ROZMÓW Z DORADCĄ

lipiec 2018

27.07.2018

SUPER PRZEDSIĘBIORCY Informujemy że na podstawie dokonanych ocen Formularzy rekrutacyjnych z pierwszego etapu rekrutacji zostaje ułożona lista rankingowa osób rekomendowanych do rozmów z doradcą uszeregowana w kolejności malejącej rozpoczynając od największej liczby uzyskanych punktów. Osoby, które nie zakwalifikowały się do etapu drugiego Beneficjent zobowiązany jest poinformować pisemnie wraz z uzasadnieniem. Etap drugi polega na przeprowadzeniu analizy predyspozycji kandydata do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej.Do kolejnego etapu (rozmowa z doradcą)  zakwalifikowało się 76 osób z najlepiej ocenionymi formularzami GRATULUJEMY!!!

Lista rankingowa os. rekomendowanych do rozmów z doradcą

„SUPER PRZEDSIĘBIORCY”-Informacja dotycząca wyników ocen formularzy rekrutacyjnych

Wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych najwcześniej podamy pod koniec następnego tygodnia (do 27.07.2018). Przedłużenie ocen wynika z faktu weryfikacji statusu osób zamieszkujących obszary objęte rewitalizacją we właściwych instytucjach samorządu terytorialnego. W związku z zaistniałą sytuacją przepraszamy i  prosimy o wyrozumiałość.

Wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z II tury naboru do projektu ,,Zostań swoim szefem” – P O D K A R P A C K I E

UWAGA !!!

Wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z II tury naboru

Dnia 4 lipca 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept publikują wyniki Ostatecznej listy rankingowej z II tury naboru.

Ostateczna lista rankingowa – II tura naboru – Zostań swoim szefem

Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do Projektu !

 

 

czerwiec 2018
Wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych z II tury naboru do projektu ,,Zostań swoim szefem” – P O D K A R P A C K I E

Dnia 20 czerwca 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept publikują wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych z II tury naboru.

Wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych – II tura naboru – Zostań swoim szefem

(Aktualizacja listy rankingowej została spowodowana dodaniem trzech kandydatów do listy osób zakwalifikowanych do rozmów z doradcą zawodowym z powodu sprostowań kwalifikowalności kandydatów – za utrudnienia przepraszamy !!!)

Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do rozmów z doradcami zawodowymi !

UWAGA !!!

Rozmowy rekrutacyjne z doradcą zawodowym odbędą się w terminie od 25 do 27 czerwca 2018 r. Wszystkie osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną poinformowane o miejscu oraz o godzinie spotkania telefonicznie oraz e-mail’owo.

Termin ogłoszenia wyników pierwszego etapu rekrutacji z II tury naboru w projekcie ,,Zostań swoim szefem” – P O D K A R P A C K I E

Dnia 12 czerwca 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept informują, iż wyniki pierwszego etapu rekrutacji z II tury naboru do projektu ,,Zostań swoim szefem” – będą opublikowane pomiędzy 18 czerwca – 22 czerwca 2018 r. w godzinach popołudniowych.

maj 2018
Termin przyjmowania formularzy rekrutacyjnych w projekcie ,,Super przedsiębiorcy” – Dolnośląskie

AKTUALNOŚCI (25.05.2018)

Informujemy, że przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych do projektu odbędzie się w terminie 14.06.2018 – 20.06.2018. Formularze należy składać osobiście lub dostarczyć przez pocztę/kuriera do Biura Projektu ” SUPER PRZEDSIĘBIORCY” przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Dokumenty złożone poza terminem nie będą brane pod uwagę. Przypominamy, że o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do biura, a nie data nadania. Wzór formularza, regulamin projektu oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.

REKRUTACJA (25.05.2018)
Informujemy że przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych do projektu odbędzie się w terminie 14.06.2018 – 20.06.2018. Formularze należy składać osobiście lub dostarczyć przez pocztę/kuriera do Biura Projektu ” SUPER PRZEDSIĘBIORCY” przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Dokumenty założone poza terminem nie będą brane pod uwagę. Przypominamy, że o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do biura, a nie data nadania.

Termin przyjmowania formularzy rekrutacyjnych do II tury naboru w projekcie ,,Zostań swoim szefem” – P O D K A R P A C K I E

Dnia 15 maja 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept informują, iż termin przyjmowania wniosków do II tury naboru do projektu ,,Zostań swoim szefem” został zaplanowany na termin 04.06.2018 r. (poniedziałek) – 11.06.2018 r. (poniedziałek do godz. 16:00).

W tym czasie w biurze projektu w Kolbuszowej przy ul. 11 Listopada 11 będziemy przyjmować Załącznik nr 1, Formularz rekrutacyjny. Formularze można składać osobiście lub poprzez Pocztę Polską/Kuriera. W tym przypadku będzie się liczyła data dostarczenia formularzy do biura projektu a nie data nadania.

Ostateczna Lista Rankingowa Dotacja I tura naboru ,,Zostań swoim szefem” – P O D K A R P A C K I E

Dnia 11 maja 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept publikują Ostateczną Listę Wnioskodawców z I tury naboru – kwalifikujących się do otrzymania wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego.

Po regulaminowym terminie odwoławczym – nie wniesiono żadnych zmian rankingowych dla osób rekomendowanych do otrzymania dofinansowania.

Ostateczna Lista Rankingowa Dotacja I tura naboru – Zostań swoim szefem

marzec 2018
Godziny pracy biura projektów Fundacji Incept w Kolbuszowej – P O D K A R P A C K I E

Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” informują, iż 3 kwietnia 2018 r. (wtorek) biuro projektów Fundacji Incept w Kolbuszowej będzie zamknięte.

Termin składania wniosków o przyznanie wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego w projekcie ,,Zostań swoim szefem” – P O D K A R P A C K I E

Dnia 12 marca 2018 r. Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” informują, iż dnia 13 marca 2018 r. do 30 marca 2018 r. – będzie można składać wniosek o przyznanie wsparcia finansowego wraz z biznesplanem, wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego oraz pozostałe dokumenty (załączniki) zgodne ze wzorem podanym przez Beneficjenta.

Wyżej wymienione dokumenty należy składać w biurze projektu ,,Zostań swoim szefem” w godzinach pracy biura w Kolbuszowej (08:00 – 16:00) przy ul. 11 Listopada 11.

styczeń 2018
Wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z I tury naboru do projektu ,,Zostań swoim szefem” – P O D K A R P A C K I E

UWAGA !!! Wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z I tury naboru do projektu ,,Zostań swoim szefem”

Dnia 31 stycznia 2017 r. Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” publikują wyniki Ostatecznej listy rankingowej z I tury naboru.

OSTATECZNA LISTA RANKINGOWA – I tura naboru – Zostań swoim szefem

Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do Projektu !

Termin publikacji Ostatecznej Listy Rankingowej z I tury naboru do projektu ,,Zostań swoim szefem” – P O D K A R P A C K I E

Dnia 26 stycznia 2018 r. Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” informują, iż wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej (ocena formularza rekrutacyjnego + ocena od doradcy zawodowego) z I tury naboru będą opublikowane 31 stycznia 2018 r. w godzinach wieczornych.

Uaktualnione wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych z I tury naboru do projektu ,,Zostań swoim szefem” – P O D K A R P A C K I E

.

UAKTUALNIONE WYNIKI OCEN FORMULARZY REKRUTACYJNYCH z I tury naboru

Dnia 23 stycznia 2018 r. Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” publikują uaktualnione wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych z I tury naboru.

Aktualna lista rankingowa – Wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych – I tura naboru – Zostań swoim szefem

(Aktualizacja listy rankingowej została spowodowana usunięciem jednej osoby z osób zakwalifikowanych do rozmów z doradcą zawodowym z powodu miejsca zamieszkania kandydata nie objętego wsparciem w projekcie. Lista rankingowa została uaktualniona – do kolejnego etapu dostały się dwie osoby z największą liczbą punktów z pozycji z wyczerpanej alokacji miejsc na spotkanie z doradcą zawodowym – za utrudnienia przepraszamy !!!)

Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do rozmów z doradcami zawodowymi !

UWAGA !!!

Rozmowy rekrutacyjne z doradcą zawodowym odbędą się w terminie od 24 do 26 stycznia 2018 r. We wtorek 23 stycznia zostaną przekazane kandydatom miejsca spotkań oraz przydział do grup. Wszystkie osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną poinformowane o miejscu oraz o godzinie spotkania telefonicznie/e-mail’owo.

Dnia 22 stycznia 2018 r. Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” publikują wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych z I tury naboru.

Lista rankingowa – Wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych – I tura naboru – Zostań swoim szefem

Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do rozmów z doradcami zawodowymi !

UWAGA !!!

Rozmowy rekrutacyjne z doradcą zawodowym odbędą się w terminie od 24 do 26 stycznia 2018 r. We wtorek 23 stycznia zostaną ogłoszone miejsca spotkań oraz przydział do grup. Wszystkie osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną poinformowane o miejscu oraz o godzinie spotkania telefonicznie/e-mail’owo.

Termin ogłoszenia wstępnej listy rekrutacyjnej do projektu ,,Zostań swoim szefem” – P O D K A R P A C K I E

Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” informują, iż wyniki pierwszego etapu rekrutacji do projektu ,,Zostań swoim szefem” będą opublikowane 22 stycznia 2018 r. w godzinach wieczornych – szczegóły w zakładce ,,Aktualności” na poszczególnych podstronach strony internetowej projektu.

grudzień 2017
DOKUMENTY REKRUTACYJNE ORAZ TERMIN NABORU w ramach projektu: ,,Zostań swoim szefem” – P O D K A R P A C K I E

Dnia 8 grudnia 2017 r. Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” informują, iż dokumenty rekrutacyjne oraz dotyczące wsparcia udzielanego w ramach projektu ,,Zostań swoim szefem” zostały opublikowane w zakładce ,,Do pobrania” na stronie projektu. Ponadto został wyznaczony termin I tury naboru do projektu.


Termin rekrutacji I tury zostanie przeprowadzony w I kwartale 2018 r. Od dnia 8 stycznia 2018 r. do 19 stycznia 2018 r. będzie można składać dokumenty rekrutacyjne.


W terminie od 23 stycznia do 28 stycznia 2018 r. planowane są spotkania z doradcami zawodowymi.


 

listopad 2017
Projekt ,,Zostań swoim szefem” rozpoczął się! – P O D K A R P A C K I E

Dnia 2 listopada Lider Projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem Projektu ,,Fundacją Incept” informują, iż rozpoczyna się projekt pn. ,,Zostań swoim szefem” dla osób zainteresowanych dotacją na rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej na terenie woj. podkarpackiego.

***

<<<.TERMIN NABORU/REKRUTACJI DO PROJEKTU – ZOSTANIE OGŁOSZONY W POŁOWIE GRUDNIA.>>> 

***

Od 4 grudnia do 8 grudnia 2017 r. pojawią się w dziale ,,Do pobrania” dokumenty rekrutacyjne do projektu ,,Zostań swoim szefem”.

 

***

Początkiem grudnia 2017 r. – zostanie ogłoszony termin naboru do projektu.

***

Szczegóły na poszczególnych podstronach Projektu ,,Zostań swoim szefem„.

maj 2017
Publikacja Ostatecznej Listy Rankingowej – Pracuje u siebie

Fundacja Incept ogłasza, iż w dniu 24 maja 2017 została opublikowana Ostateczna Lista Rankingowa (poniżej). Wszystkie osoby, które składały wnioski o przyznanie wsparcia środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości zostały rekomendowane do dofinansowania.

Ostateczna lista rankingowa ,,Pracuję u siebie”

Serdecznie gratulujemy !

Ogłoszenie Ostatecznej Listy Osób Rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego z II tury naboru – P O D K A R P A C K I E

Dnia 22 maja 2017r. Fundacja Incept publikuje Ostateczną Listę Wnioskodawców z II tury naboru – kwalifikujących się do otrzymania wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego. Po regulaminowym terminie odwoławczym – nie wniesiono żadnych zmian rankingowych. Powyższy wpis dotyczy projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja”.

Ostateczna Lista Rankingowa (II tura naboru)

SERDECZNIE GRATULUJEMY !!!

Ogłoszenie Listy Rankingowej Osób Rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego z II tury naboru – P O D K A R P A C K I E

Dnia 17 maja 2017r. Fundacja Incept ogłasza listę rankingową wniosków o przyznanie wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego w projekcie podkarpackim ,,Własny biznes – praca i satysfakcja”. Przypominamy, że każdemu z Państwa został nadany indywidualny numer wniosku. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości nazwiska i imiona Państwa oraz członków Komisji Oceny Wniosków są chronionymi danymi osobowymi, których się nie upublicznia.

Lista Rankingowa Osób Rekomendowanych do otrzymania wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego – II tura naboru

Ostateczna Lista Wnioskodawców kwalifikujących się do otrzymania wsparcia finansowego zostanie utworzona po zakończeniu procedury odwoławczej i w przeciągu 3 dni roboczych od jej zakończenia zostanie opublikowana na stronie internetowej projektu.

Ponadto Beneficjent przekaże informacje o wynikach oceny pisemnie uczestnikom projektu.

Termin składania biznesplanów – projekt „Pracuję u siebie”

Fundacja Incept ogłasza, że od 8 maja 2017 do 15 maja 2017 w ramach projektu „Pracuję u siebie” będzie można składać Wioski o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, tzw. Biznesplany, które stanowią załącznik 6 do Regulaminu. Wnioski znajdują się na stronie projektu w zakładce do pobrania. Wnioski można składać osobiście lub za pośrednictwem kuriera lub poczty na adres biura projektu: ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do biura projektu!

kwiecień 2017
Termin składania wniosków wraz z biznesplanem dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą z II tury naboru w projekcie ,,Własny biznes – praca i satysfakcja” – P O D K A R P A C K I E

Dnia 25 kwietnia 2017 Fundacja Incept ogłasza, iż od dnia 26 kwietnia do dnia 11 maja 2017 (włącznie do godz. 16:00) będzie można składać wniosek o przyznanie wsparcia finansowego wraz z biznesplanem, wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego oraz pozostałe dokumenty (załączniki) zgodne ze wzorem podanym przez Beneficjenta. Wyżej wymienione dokumenty należy składać w biurze projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja” w godzinach pracy biura w Kolbuszowej (08:00 – 16:00) przy ul. 11 Listopada 11.

LISTA RANKINGOWA OSOBY ZAKWALIFIKOWANE DO PROJEKTU – Pracuję u siebie D O L N O Ś L Ą S K I E II OKRES REKRUTACYJNY 2017

UWAGA!!! Poniżej publikujemy LISTĘ RANKINGOWĄ – OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE W ramach II OKRESU REKRUTACYJNEGO

Lista Rankingowa II okres rekrutacyjny 2017

marzec 2017
Terminarz szkoleń oraz termin podpisywania umów szkoleniowych/deklaracji uczestnictwa z II tury naboru – P O D K A R P A C K I E

W dziale Aktualności w projekcie ,,Własny biznes – praca i satysfakcja” pojawiły się informacje o terminarzu szkoleń z zakresu zakładania działalności gospodarczej oraz informacje o spotkaniu dla osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu projektu.

Terminarz do pobrania w dziale Harmonogram

Wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z II tury naboru – P O D K A R P A C K I E

UWAGA !!! Wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z II tury naboru dotyczą projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja”

Dnia 29 marca 2017r. Fundacja Incept publikuje wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z II tury naboru.

Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do Projektu !

Ostateczna Lista Rankingowa – II tura naboru

Szkolenia dla osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu projektu (otrzymanie dofinansowania działalności gospodarczej po pozytywnej weryfikacji przez Komisje Oceny Wniosków) rozpoczynają się od 1 kwietnia 2017r. (sobota). Terminy i godziny będą przekazywane Uczestnikom Projektu telefonicznie / e-mail’owo.

Termin publikacji Ostatecznej Listy Rankingowej z drugiej tury naborów – P O D K A R P A C K I E

Fundacja Incept ogłasza, iż wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z drugiej tury naborów (suma pkt. z formularza rekrutacyjnego + ocena doradcy zawodowego) zostaną ogłoszone 29 marca 2017 r. Wyżej wymieniona Ostateczna Lista Rankingowa dotyczy projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja”.

Przedłużenie rekrutacji projektu Pracuję u siebie!!!

Uwaga! Termin przyjmowania formularzy rekrutacyjnych do projektu „Pracuję u siebie” zostaje przedłużony do dnia 21 marca 2017r.

Fundacja Incept informuje iż termin przyjmowania formularzy rekrutacyjnych do projektu „Pracuję u siebie” zostaje przedłużony do dnia 21 marca 2017r. W związku z powyższym aktualizacji ulega termin przyjmowania formularzy rekrutacyjnych, tj.
od dnia 24 lutego do 21 marca 2017 r. będzie można składać dokumenty rekrutacyjne do drugiej tury naboru do projektu „Pracuję u siebie”. Dokumenty rekrutacyjne należy składać osobiście w biurze projektu lub poprzez wysyłkę drogą pocztową na adres:
Biuro Projektu ,,Pracuję u siebie”
ul. Bujwida 34a/4
50-368 Wrocław

Zmianie ulega także termin spotkań z doradcami zawodowymi.
W terminach od 29 marca do 4 kwietnia 2017r. planowane są spotkania z doradcami zawodowymi w celu przeprowadzenia rozmów rekrutacyjnych.

Wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych z drugiej tury naboru – P O D K A R P A C K I E

Poniżej została opublikowana lista rankingowa z pierwszego etapu rekrutacji – Oceny formularzy rekrutacyjnych z drugiej tury naboru.

LISTA RANKINGOWA – WYNIKI OCENY FORMULARZY REKRUTACYJNYCH

Termin publikacji pierwszej listy rankingowej z drugiej tury naborów – P O D K A R P A C K I E

Fundacja Incept ogłasza, iż z uwagi na dużą liczbę formularzy rekrutacyjnych pierwsza lista rankingowa przed spotkaniami z doradcami zawodowymi zostanie ogłoszona w dniu 15 marca 2017 r. koło godziny 12:00.. Dotyczy drugiej tury naborów w projekcie ,,Własny biznes – praca i satysfakcja”.

Termin spotkań z doradcami zawodowymi – P O D K A R P A C K I E

Fundacja Incept ogłasza, iż zostały uaktualnione terminy spotkań z doradcami zawodowymi. Termin spotkań z doradcami zawodowymi z uwagi na dużą liczbę formularzy rekrutacyjnych został ustalony w terminach od 16 marca do 26 marca 2017r. Dokładniejsze terminy oraz godziny spotkań zostaną uzgodnione indywidualnie z kandydatami na Uczestników Projektu.

luty 2017
Druga tura rekrutacji Dolny Śląsk – Pracuję u siebie

Fundacja Incept ogłasza, iż od dnia 24 lutego do 15 marca 2017 r. będzie można składać dokumenty rekrutacyjne do drugiej tury naboru do projektu „Pracuję u siebie”. Dokumenty rekrutacyjne należy składać osobiście w biurze projektu lub poprzez wysyłkę drogą pocztową na adres:
Biuro Projektu ,,Pracuję u siebie”
ul. Bujwida 34a/4
50-368 Wrocław

Dokumenty rekrutacyjne dostępne są w biurze projektu oraz w zakładce Do pobrania (załącznik nr 1 formularz rekrutacyjny)

W terminach od 17 marca do 22 marca 2017r. planowane są spotkania z doradcami zawodowymi w celu przeprowadzenia rozmów rekrutacyjnych.

Druga tura naboru do projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja” – P O D K A R P A C K I E

Fundacja Incept ogłasza, iż od dnia 27 lutego do 13 marca 2017 r. będzie można składać dokumenty rekrutacyjne do drugiej tury naboru do projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja„. Dokumenty rekrutacyjne należy składać osobiście w biurze projektu lub poprzez wysyłkę drogą pocztową na adres:
Biuro Projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja”
ul. 11 Listopada 11
36-100 Kolbuszowa

Dokumenty rekrutacyjne dostępne są w biurze projektu oraz w zakładce Do pobrania (załącznik nr 1 formularz rekrutacyjny)

W terminach od 15 marca do 20 marca 2017r. planowane są spotkania z doradcami zawodowymi w celu przeprowadzenia rozmów rekrutacyjnych.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie !!!

grudzień 2016
Ostateczna Lista Wnioskodawców – P O D K A R P A C K I E

W dziale Aktualności w projekcie ,,Własny biznes – praca i satysfakcja” znajduje się Ostateczna Lista Wnioskodawców kwalifikujących się do otrzymania wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego. Po regulaminowym terminie odwoławczym – nie wniesiono żadnych zmian rankingowych.

SERDECZNIE GRATULUJEMY !!!

Wyniki obrad Komisji Oceny Wniosków – P O D K A R P A C K I E

W zakładce ,,Aktualności” w projekcie ,,Własny biznes – praca i satysfakcja” realizowanego w woj. podkarpackim – zostały opublikowane wyniki obrad KOW.

Serdecznie gratulujemy osobom rekomendowanym do otrzymania dofinansowania.

Wyniki KOW – Dolny Śląsk

Szanowni Państwo poniżej publikujemy Wyniki Komisji Oceny Wniosków o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości. Każdy Wniosek oceniany był przez dwóch oceniających, liczba przyznanych punktów znajdująca się na liście jest średnią arytmetyczną obu ocen. Osoby, które posiadają status rekomendowano do dofinansowania mogą już zakładać działalność i przygotowywać Wnioski o przyznanie wsparcia pomostowego.

Lista rankingowa osób rekomendowanych do dofinansowania

SERDECZNIE GRATULUJEMY

Lista rankingowa osób rekomendowanych do dofinansowania – P O D K A R P A C K I E

Wyniki obrad Komisji Oceny Wniosków
Informujemy, że wyniki obrad (lista rankingowa osób rekomendowanych do dofinansowania) zostaną opublikowane w godzinach popołudniowych 21 grudnia 2016r. (środa).

Termin składania wniosków o dotację w projekcie – DOLNOŚLĄSKIM

Fundacja Incept ogłasza iż, termin składania wniosków o dotację w projekcie ,,Pracuje u siebie” będzie trwał od 15 grudnia 2016 do dnia 19 grudnia 2016.

Planowany termin ogłoszenia wyników 21.12.2016

UWAGA
Uczestnicy Projektu swoje działalności gospodarcze będą mogli rejestrować dopiero po otrzymaniu ostatecznej informacji o przyznaniu środków finansowych.

listopad 2016
Termin składania wniosków dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą w projekcie PODKARPACKIM.

Fundacja Incept ogłasza, iż od dnia 30 listopada do dnia 13 grudnia będzie można składać wniosek o przyznanie wsparcia finansowego wraz z biznesplanem, wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego oraz pozostałe dokumenty zgodne ze wzorem podanym przez Beneficjenta. Wyżej wymienione dokumenty należy składać w biurze projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja” w godzinach pracy biura w Kolbuszowej (08:00 – 16:00) przy ul. 11 Listopada 11.

WYNIKI OCENY FORMULARZY REKRUTACYJNYCH D O L N O Ś L Ą S K I E

UWAGA!!! WYNIKI OCENY FORMULARZY REKRUTACYJNYCH – poniżej do pobrania Lista rankingowa z pierwszego etapu rekrutacji – Oceny formularzy rekrutacyjnych

Lista-rankingowa-wyniki-oceny-formularzy-rekrutacyjnych

HARMONOGRAM SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU PODKARPACKIEGO

W dziale ,,Harmonogram” w projekcie podkarpackim ukazał się do pobrania terminarz szkoleń z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.

SPOTKANIE INFORMACYJNE OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PODKARPACKIEGO

Zapraszamy osoby zakwalifikowane do projektu podkarpackiego na spotkanie informacyjne w Domu Weselnym ,,Biały Dwór” przy ul. Sędziszowskiej 10 w Kolbuszowej w dniu 18.11.2016 o godzinie 12:00.

OSTATECZNA LISTA RANKINGOWA W RAMACH PROJEKTU PODKARPACKIEGO

UWAGA!!! FUNDACJA INCEP OGŁASZA OSTATECZNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ W RAMACH PROJEKTU PODKARPACKIEGO

Poniżej do pobrania Ostateczna Lista Rankingowa

Ostateczna Lista Rankingowa

Serdecznie gratulujemy

OCENY Z DRUGIEGO ETAPU REKRUTACJI W RAMACH PROJEKTU PODKARPACKIEGO

UWAGA!!! WYNIKI OCEN Z DRUGIEGO ETAPU REKRUTACJI W RAMACH PROJEKTU „Własny biznes – praca i satysfakcja” (Podkarpacie) ZOSTANĄ OPUBLIKOWANE 17.11.2016R. W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCH.

WYNIKI OCENY FORMULARZY REKRUTACYJNYCH

UWAGA!!! WYNIKI OCENY FORMULARZY REKRUTACYJNYCH – P O D K A R P A C K I E – poniżej do pobrania Lista rankingowa z pierwszego etapu rekrutacji – Oceny formularzy rekrutacyjnych w ramach projektu Własny biznes – praca i satysfakcja

Lista rankingowa – wyniki oceny formularzy rekrutacyjnych

OCENY FORMULARZY REKRUTACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PODKARPACKIEGO

UWAGA!!! WYNIKI OCENY FORMULARZY REKRUTACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU „Własny biznes – praca i satysfakcja” (Podkarpacie) ZOSTANĄ OPUBLIKOWANE 11.11.2016R. W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCH.

październik 2016
DOKUMENTY REKRUTACYJNE w ramach projektów: Własny biznes – praca i satysfakcja oraz Pracuję u siebie

Informujemy, iż dokumenty rekrutacyjne oraz dotyczące wsparcia udzielanego w ramach projektów dotacyjnych zostały opublikowane w zakładce Do pobrania poszczególnych projektów.

Skip to content