W związku z sytuacją zagrożenia powodziowego informujemy, iż w dniach 19-20.09.2024r. biuro stacjonarne we Wrocławiu będzie nieczynne.
Informujemy, iż w dniu 22.08.2024 (czwartek) biuro Fundacji będzie nieczynne.
Informujemy, że niebawem ruszy rekrutacja do projektu „Kompetencje i kwalifikacje – wsparcie zielonej transformacji w powiatach świdnickim i dzierżoniowskim poprzez realizację wysokiej jakości usług rozwojowych”. Jesteśmy na etapie finalizacji dokumentacji projektowej, ustalamy newralgiczne zapisy i czekamy na akceptację kompletu dokumentów. Będziemy informować Państwa o konkretnych terminach rekrutacji.
Informujemy, iż w dniach 23.12.2022-28.12.2022 oraz 30.12.2022r. biuro Fundacji będzie nieczynne.
Informujemy, iż w dniu 31.10.2022 (poniedziałek) biuro Fundacji będzie nieczynne.
Informujemy, że w dniu 17.06.2022 (piątek) biuro Fundacji będzie nieczynne.
Życzymy wszystkim udanego długiego weekendu majowego !
Uwaga! Ostatnie przedłużenie rekrutacji do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”
Informujemy, termin naboru formularzy rekrutacyjnych w ramach uzupełnienia rekrutacji został przedłużony do dnia 26.04.2022.
Podany termin jest ostateczny i nie planujemy kolejnego wydłużania rekrutacji.
Formularze należy składać do biura Projektu przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Wzór formularza i Regulamin rekrutacji oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.
Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy! Zostało kilka ostatnich wolnych miejsc.
W razie pytań zachęcamy do kontaktu: e-mail: biuro@fundacjaincept.pl, tel. 531 397 379
UWAGA! Przedłużenie rekrutacji do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”
Informujemy, że termin naboru formularzy rekrutacyjnych w ramach uzupełnienia rekrutacji został przedłużony do dnia 21.04.2022.
Formularze należy składać do biura Projektu przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Wzór formularza i Regulamin rekrutacji oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.
Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!
W razie pytań zachęcamy do kontaktu: e-mail: biuro@fundacjaincept.pl, tel. 531 397 379
Uwaga! Rusza kolejna rekrutacja do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”! Przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych odbędzie się w terminie od 22.03.2022 do 08.04.2022.. Formularze należy składać zgodnie z zasadami skutecznego doręczenia informacji (zgodnie z definicją zawartą w Regulaminie) do biura Projektu przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Wzór formularza i Regulamin rekrutacji oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.
Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!
W razie pytań zachęcamy do kontaktu: e-mail: biuro@fundacjaincept.pl, tel. 531 397 379
Z uwagi na trwającą chwilową awarię – w dniu 07.02.2022 r. nie będzie możliwości dodzwonienia się do biura projektu.
Zapraszamy do kontaktu e-mail’owego !
UWAGA! Przedłużyliśmy rekrutację do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”
Informujemy, że termin naboru formularzy rekrutacyjnych w ramach II tury rekrutacji został przedłużony do dnia 31.01.2022.
Formularze należy składać do biura Projektu przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Wzór formularza i Regulamin rekrutacji oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.
Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!
W razie pytań zachęcamy do kontaktu: e-mail: biuro@fundacjaincept.pl, tel. 531 397 379
Życzymy wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku !
Życzymy wszystkim Wesołych Świąt Bożego Narodzenia !
Uwaga! Rusza II tura rekrutacji do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”! Przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych odbędzie się w terminie od 15.12.2021 do 10.01.2022. Formularze należy składać zgodnie z zasadami skutecznego doręczenia informacji (zgodnie z definicją zawartą w Regulaminie) do biura Projektu przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Wzór formularza i Regulamin rekrutacji oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.
Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!
W razie pytań zachęcamy do kontaktu: e-mail: biuro@fundacjaincept.pl, tel. 531 397 379
Fundacja Incept ogłasza, że od 17 września 2021 r. do 21 września 2021 r. w ramach projektu „MŚP – 2.0 Młodzi Świetni Przedsiębiorcy” będzie można składać Biznesplany, które stanowią załącznik nr 1 do Regulaminu przyznawania środków finansowych na założenie własnej działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego. Biznesplany znajdują się na stronie projektu w zakładce do pobrania.
Biznesplany należy składać wraz z wymaganymi załącznikami !!!
UWAGA! Przedłużenie rekrutacji do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”
Informujemy, że rekrutacja do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy” została przedłużona do dnia 30.07.2021 r. Jednocześnie informujemy, że jest to ostateczna data zakończenia rekrutacji do I tury projektu.
Dnia 21.06.2021r. Fundacja Incept informuje, iż przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych do I tury projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy” odbędzie się w terminie od 02.07.2021 do 22.07.2021. Formularze należy składać zgodnie z zasadami skutecznego doręczenia informacji (zgodnie z definicją zawartą w Regulaminie) do biura Projektu przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Dokumenty złożone poza terminem nie będą brane pod uwagę. Wzór formularza I Regulamin rekrutacji oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.
Równocześnie informujemy, iż w I turze naboru przewidujemy, że do kolejnego etapu rekrutacji tj. do rozmowy z doradcą zakwalifikuje się max. 81 osób, następnie do etapu szkoleniowego przewidujemy zakwalifikowanie ok. 54 osób.
Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!
W razie pytań zachęcamy do kontaktu: e-mail: biuro@fundacjaincept.pl, tel. 531 397 379.
Informujemy, iż w dniu 4.06.2021 r. biuro stacjonarne we Wrocławiu będzie nieczynne.
Prosimy kontaktować się pod numerem 531 397 379.
Informujemy, iż jesteśmy w trakcie weryfikacji dokumentów do projektu „MŚP 2.0 – Młodzi Świetni Przedsiębiorcy”. Po zatwierdzeniu dokumentów przez Urząd niezwłocznie zamieścimy je na naszej stronie internetowej. Planowany termin rekrutacji to około tydzień od zamieszczenia dokumentacji na stronie projektu.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Naszym biurem:
e-mail: biuro@fundacjaincept.pl
tel. 531 397 37
Informujemy, iż w dniach 7.01.2021-8.01.2021 r. biuro stacjonarne we Wrocławiu będzie nieczynne.
Informujemy, iż w dniach 24.12.2020-31.12.2020 r. biuro stacjonarne we Wrocławiu będzie nieczynne.
Informujemy, iż ze względów zdrowotnych w dniach 03.11.2020-20.11.2020 r. biuro stacjonarne we Wrocławiu będzie nieczynne.
Prosimy kontaktować się pod numerem 531 397 379.
Informujemy, iż w dniach 14.10.2020- 16.10.2020 r. praca w biurze we Wrocławie będzie odbywać się zdalnie.
Przepraszamy za utrudnienia. Prosimy kontaktować się pod numerem 531 397 379.
Informujemy, że w dniu 12.06.2020 r. biuro Fundacji we Wrocławiu będzie nieczynne.
niepełnosprawnościami i ich rodzin. nr RPDS.09.02.01-02-0047/17″ usługi asystenckie będą świadczone przez okres kolejnych 15 miesięcy (tj. do 30.06.2021) przez 10 asystentów osobistych osoby niepełnosprawnej. Wsparcie będzie udzielane zgodnie z Ogólnoeuropejskimi wytycznymi dotyczącymi przejścia od opieki instytucjonalnej do opieki świadczonej na poziomie pozainstytucjonalnym. Aktualna informacja dotycząca liczby wolnych miejsc oferowanych przez Fundację w okresie trwałości będzie publikowana na stronie internetowej Fundacji na bieżąco.
Informujemy, że w dniach 24.12.2019-02.01.2019 r. biuro Fundacji we Wrocławiu będzie nieczynne.
Informujemy, że 31.10.2019 r. biuro Fundacji we Wrocławiu będzie nieczynne.
Informujemy, że w dniach 03.10.2019 r. – 04.10.2019 r. biuro Fundacji we Wrocławiu będzie nieczynne.
Informujemy, że w dniu 21.06.2019 r. biuro Fundacji we Wrocławiu będzie nieczynne.
Informujemy, że w dniu 21.05.2019 r. biuro Fundacji we Wrocławiu będzie nieczynne.
Fundacja Incept ogłasza, iż w dniu 26 listopada 2018 r. została opublikowana Ostateczna Lista Osób rekomendowanych do przyznania Wsparcia Pomostowego (poniżej) w projekcie „Super przedsiębiorcy”. Informujemy, iż zgodnie z Regulaminem Rekrutacji i Uczestnictwa w Projekcie oraz przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości Uczestnicy Projektu uprawnieni są do przeznaczenia pomocy finansowej ze wsparcia pomostowego na pokrycie obligatoryjnych opłat ponoszonych w pierwszym okresie prowadzenia działalności gospodarczej. W pierwszej kolejności pokrywane są płatności obowiązkowe czyli m.in. składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, fundusze pozubezpieczeniowe, czynsz, opłaty za media.
Ostateczna Lista -wsparcie pomostowe „Super Przedsiębiorcy”
Serdecznie gratulujemy !
Fundacja Incept ogłasza, iż w dniu 13 listopada 2018 r. została opublikowana Ostateczna Lista Rankingowa (poniżej). Wszystkie osoby, które składały wnioski o przyznanie wsparcia środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości zostały rekomendowane do dofinansowania. Osoby, które posiadają status rekomendowany do dofinansowania mogą zakładać działalność oraz konto bankowe od momentu opublikowania listy tj. od 13.11.2018 r.
Ostateczna lista rankingowa „Super Przedsiębiorcy”
W celu ustalenia terminu podpisania umów finansowych będziemy kontaktować się z Państwem indywidualnie.
Serdecznie gratulujemy !
Dnia 26 września 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept publikują Ostateczną Listę Wnioskodawców z II tury naboru – kwalifikujących się do otrzymania wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego w projekcie ,,Zostań swoim szefem”.
Po regulaminowym terminie odwoławczym – nie wniesiono żadnych zmian rankingowych dla osób rekomendowanych do otrzymania dofinansowania.
Ostateczna Lista Rankingowa Dotacja II tura naboru – Zostań swoim szefem
Dnia 12 września 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept publikują listę rankingową wniosków o przyznanie wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego z II tury naboru. Przypominamy, że każdemu z Państwa został nadany indywidualny numer wniosku. Zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości nazwiska i imiona Państwa oraz członków Komisji Oceny Wniosków są chronionymi danymi osobowymi, których się nie upublicznia.
Ostateczna Lista Wnioskodawców kwalifikujących się do otrzymania wsparcia finansowego zostanie utworzona po zakończeniu procedury odwoławczej i w przeciągu 3 dni roboczych od jej zakończenia zostanie opublikowana na stronie internetowej projektu. Ponadto Beneficjent przekaże informacje o wynikach oceny pisemnie uczestnikom projektu.
UWAGA!!! NIE REJESTRUJEMY JESZCZE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH!!!!
24.08.2018r.
Poniżej publikujemy wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej wg malejącej liczby pkt. Ponadto przypominamy, iż w przypadku, gdy dwóch lub więcej Kandydatów uzyska równą ogólną liczbę punktów, wyższe miejsce na ostatecznej liście rankingowej otrzymuje osoba, która uzyskała więcej punktów za poszczególne części oceny w następującej kolejności:
- Punkty przyznane za indywidualną rozmowę z doradcą zawodowym,
- Punkty przyznanie za kryterium: szanse przetrwania zaplanowanej działalności gospodarczej (na podstawie formularza rekrutacyjnego)
- Punkty przyznane za kryterium: pomysł na działalność gospodarczą, wykorzystanie niszy rynkowej (na podstawie formularza rekrutacyjnego)
- Punkty przyznane za kryterium: posiadana wiedza, umiejętności, doświadczenie w kontekście planowanej działalności gospodarczej (na podstawie formularza rekrutacyjnego).
UWAGA!!!! W przypadku rezygnacji którejś z osób zakwailfikowanych do udziału w projekcie zostanie zakwalifikowana kolejna osoba z najwyższą pozycją na Ostatecznej Liście Rankingowej (wśród osób niezakwalifikowanych).
Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do Projektu !
17.08.2018
Zgodnie z §3 – Zasady rekrutacji Uczestników do projektu REGULAMINU REKRUTACJI I UCZESTNICTWA W PROJEKCIE ORAZ PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI poniżej publikujemy OSTATECZNĄ LISTĘ KANDYDATÓW KWALIFIKUJĄCYCH SIĘ DO ROZMÓW Z DORADCĄ
Powiadomienie o terminach przeprowadzenia rozmów z doradcami zawodowymi nastąpi/ło w drodze rozmowy telefonicznej oraz przesłania informacji w formie wiadomości e-mail
OSTATECZNA LISTA KANDYDATÓW KWALIFIKUJĄCYCH SIĘ DO ROZMÓW Z DORADCĄ
27.07.2018
SUPER PRZEDSIĘBIORCY Informujemy że na podstawie dokonanych ocen Formularzy rekrutacyjnych z pierwszego etapu rekrutacji zostaje ułożona lista rankingowa osób rekomendowanych do rozmów z doradcą uszeregowana w kolejności malejącej rozpoczynając od największej liczby uzyskanych punktów. Osoby, które nie zakwalifikowały się do etapu drugiego Beneficjent zobowiązany jest poinformować pisemnie wraz z uzasadnieniem. Etap drugi polega na przeprowadzeniu analizy predyspozycji kandydata do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej.Do kolejnego etapu (rozmowa z doradcą) zakwalifikowało się 76 osób z najlepiej ocenionymi formularzami GRATULUJEMY!!!
Wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych najwcześniej podamy pod koniec następnego tygodnia (do 27.07.2018). Przedłużenie ocen wynika z faktu weryfikacji statusu osób zamieszkujących obszary objęte rewitalizacją we właściwych instytucjach samorządu terytorialnego. W związku z zaistniałą sytuacją przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.
UWAGA !!!
Wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z II tury naboru
Dnia 4 lipca 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept publikują wyniki Ostatecznej listy rankingowej z II tury naboru.
Ostateczna lista rankingowa – II tura naboru – Zostań swoim szefem
Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do Projektu !
Dnia 20 czerwca 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept publikują wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych z II tury naboru.
Wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych – II tura naboru – Zostań swoim szefem
(Aktualizacja listy rankingowej została spowodowana dodaniem trzech kandydatów do listy osób zakwalifikowanych do rozmów z doradcą zawodowym z powodu sprostowań kwalifikowalności kandydatów – za utrudnienia przepraszamy !!!)
Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do rozmów z doradcami zawodowymi !
UWAGA !!!
Rozmowy rekrutacyjne z doradcą zawodowym odbędą się w terminie od 25 do 27 czerwca 2018 r. Wszystkie osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną poinformowane o miejscu oraz o godzinie spotkania telefonicznie oraz e-mail’owo.
Dnia 12 czerwca 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept informują, iż wyniki pierwszego etapu rekrutacji z II tury naboru do projektu ,,Zostań swoim szefem” – będą opublikowane pomiędzy 18 czerwca – 22 czerwca 2018 r. w godzinach popołudniowych.
AKTUALNOŚCI (25.05.2018)
Informujemy, że przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych do projektu odbędzie się w terminie 14.06.2018 – 20.06.2018. Formularze należy składać osobiście lub dostarczyć przez pocztę/kuriera do Biura Projektu ” SUPER PRZEDSIĘBIORCY” przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Dokumenty złożone poza terminem nie będą brane pod uwagę. Przypominamy, że o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do biura, a nie data nadania. Wzór formularza, regulamin projektu oraz wszelkie inne dokumenty związane z realizacją projektu znajdują się w zakładce do pobrania.
REKRUTACJA (25.05.2018)
Informujemy że przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych do projektu odbędzie się w terminie 14.06.2018 – 20.06.2018. Formularze należy składać osobiście lub dostarczyć przez pocztę/kuriera do Biura Projektu ” SUPER PRZEDSIĘBIORCY” przy ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. Dokumenty założone poza terminem nie będą brane pod uwagę. Przypominamy, że o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do biura, a nie data nadania.
Dnia 15 maja 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept informują, iż termin przyjmowania wniosków do II tury naboru do projektu ,,Zostań swoim szefem” został zaplanowany na termin 04.06.2018 r. (poniedziałek) – 11.06.2018 r. (poniedziałek do godz. 16:00).
W tym czasie w biurze projektu w Kolbuszowej przy ul. 11 Listopada 11 będziemy przyjmować Załącznik nr 1, Formularz rekrutacyjny. Formularze można składać osobiście lub poprzez Pocztę Polską/Kuriera. W tym przypadku będzie się liczyła data dostarczenia formularzy do biura projektu a nie data nadania.
Dnia 11 maja 2018 r. Lider projektu SUPER NATURA 2000 sp. z o.o. wraz z Partnerem projektu Fundacją Incept publikują Ostateczną Listę Wnioskodawców z I tury naboru – kwalifikujących się do otrzymania wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego.
Po regulaminowym terminie odwoławczym – nie wniesiono żadnych zmian rankingowych dla osób rekomendowanych do otrzymania dofinansowania.
Ostateczna Lista Rankingowa Dotacja I tura naboru – Zostań swoim szefem
Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” informują, iż 3 kwietnia 2018 r. (wtorek) biuro projektów Fundacji Incept w Kolbuszowej będzie zamknięte.
Dnia 12 marca 2018 r. Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” informują, iż dnia 13 marca 2018 r. do 30 marca 2018 r. – będzie można składać wniosek o przyznanie wsparcia finansowego wraz z biznesplanem, wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego oraz pozostałe dokumenty (załączniki) zgodne ze wzorem podanym przez Beneficjenta.
Wyżej wymienione dokumenty należy składać w biurze projektu ,,Zostań swoim szefem” w godzinach pracy biura w Kolbuszowej (08:00 – 16:00) przy ul. 11 Listopada 11.
UWAGA !!! Wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z I tury naboru do projektu ,,Zostań swoim szefem”
Dnia 31 stycznia 2017 r. Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” publikują wyniki Ostatecznej listy rankingowej z I tury naboru.
OSTATECZNA LISTA RANKINGOWA – I tura naboru – Zostań swoim szefem
Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do Projektu !
Dnia 26 stycznia 2018 r. Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” informują, iż wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej (ocena formularza rekrutacyjnego + ocena od doradcy zawodowego) z I tury naboru będą opublikowane 31 stycznia 2018 r. w godzinach wieczornych.
.
UAKTUALNIONE WYNIKI OCEN FORMULARZY REKRUTACYJNYCH z I tury naboru
Dnia 23 stycznia 2018 r. Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” publikują uaktualnione wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych z I tury naboru.
(Aktualizacja listy rankingowej została spowodowana usunięciem jednej osoby z osób zakwalifikowanych do rozmów z doradcą zawodowym z powodu miejsca zamieszkania kandydata nie objętego wsparciem w projekcie. Lista rankingowa została uaktualniona – do kolejnego etapu dostały się dwie osoby z największą liczbą punktów z pozycji z wyczerpanej alokacji miejsc na spotkanie z doradcą zawodowym – za utrudnienia przepraszamy !!!)
Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do rozmów z doradcami zawodowymi !
UWAGA !!!
Rozmowy rekrutacyjne z doradcą zawodowym odbędą się w terminie od 24 do 26 stycznia 2018 r. We wtorek 23 stycznia zostaną przekazane kandydatom miejsca spotkań oraz przydział do grup. Wszystkie osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną poinformowane o miejscu oraz o godzinie spotkania telefonicznie/e-mail’owo.
—
Dnia 22 stycznia 2018 r. Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” publikują wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych z I tury naboru.
Lista rankingowa – Wyniki ocen formularzy rekrutacyjnych – I tura naboru – Zostań swoim szefem
Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do rozmów z doradcami zawodowymi !
UWAGA !!!
Rozmowy rekrutacyjne z doradcą zawodowym odbędą się w terminie od 24 do 26 stycznia 2018 r. We wtorek 23 stycznia zostaną ogłoszone miejsca spotkań oraz przydział do grup. Wszystkie osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną poinformowane o miejscu oraz o godzinie spotkania telefonicznie/e-mail’owo.
Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” informują, iż wyniki pierwszego etapu rekrutacji do projektu ,,Zostań swoim szefem” będą opublikowane 22 stycznia 2018 r. w godzinach wieczornych – szczegóły w zakładce ,,Aktualności” na poszczególnych podstronach strony internetowej projektu.
Dnia 8 grudnia 2017 r. Lider projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem projektu ,,Fundacją Incept” informują, iż dokumenty rekrutacyjne oraz dotyczące wsparcia udzielanego w ramach projektu ,,Zostań swoim szefem” zostały opublikowane w zakładce ,,Do pobrania” na stronie projektu. Ponadto został wyznaczony termin I tury naboru do projektu.
Termin rekrutacji I tury zostanie przeprowadzony w I kwartale 2018 r. Od dnia 8 stycznia 2018 r. do 19 stycznia 2018 r. będzie można składać dokumenty rekrutacyjne.
W terminie od 23 stycznia do 28 stycznia 2018 r. planowane są spotkania z doradcami zawodowymi.
Dnia 2 listopada Lider Projektu „SUPER NATURA 2000 sp. z o.o.” wraz z Partnerem Projektu ,,Fundacją Incept” informują, iż rozpoczyna się projekt pn. ,,Zostań swoim szefem” dla osób zainteresowanych dotacją na rozpoczęciem własnej działalności gospodarczej na terenie woj. podkarpackiego.
***
<<<.TERMIN NABORU/REKRUTACJI DO PROJEKTU – ZOSTANIE OGŁOSZONY W POŁOWIE GRUDNIA.>>>
***
Od 4 grudnia do 8 grudnia 2017 r. pojawią się w dziale ,,Do pobrania” dokumenty rekrutacyjne do projektu ,,Zostań swoim szefem”.
***
Początkiem grudnia 2017 r. – zostanie ogłoszony termin naboru do projektu.
***
Szczegóły na poszczególnych podstronach Projektu ,,Zostań swoim szefem„.
Fundacja Incept ogłasza, iż w dniu 24 maja 2017 została opublikowana Ostateczna Lista Rankingowa (poniżej). Wszystkie osoby, które składały wnioski o przyznanie wsparcia środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości zostały rekomendowane do dofinansowania.
Ostateczna lista rankingowa ,,Pracuję u siebie”
Serdecznie gratulujemy !
Dnia 22 maja 2017r. Fundacja Incept publikuje Ostateczną Listę Wnioskodawców z II tury naboru – kwalifikujących się do otrzymania wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego. Po regulaminowym terminie odwoławczym – nie wniesiono żadnych zmian rankingowych. Powyższy wpis dotyczy projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja”.
Ostateczna Lista Rankingowa (II tura naboru)
SERDECZNIE GRATULUJEMY !!!
Dnia 17 maja 2017r. Fundacja Incept ogłasza listę rankingową wniosków o przyznanie wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego w projekcie podkarpackim ,,Własny biznes – praca i satysfakcja”. Przypominamy, że każdemu z Państwa został nadany indywidualny numer wniosku. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości nazwiska i imiona Państwa oraz członków Komisji Oceny Wniosków są chronionymi danymi osobowymi, których się nie upublicznia.
Ostateczna Lista Wnioskodawców kwalifikujących się do otrzymania wsparcia finansowego zostanie utworzona po zakończeniu procedury odwoławczej i w przeciągu 3 dni roboczych od jej zakończenia zostanie opublikowana na stronie internetowej projektu.
Ponadto Beneficjent przekaże informacje o wynikach oceny pisemnie uczestnikom projektu.
Fundacja Incept ogłasza, że od 8 maja 2017 do 15 maja 2017 w ramach projektu „Pracuję u siebie” będzie można składać Wioski o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, tzw. Biznesplany, które stanowią załącznik 6 do Regulaminu. Wnioski znajdują się na stronie projektu w zakładce do pobrania. Wnioski można składać osobiście lub za pośrednictwem kuriera lub poczty na adres biura projektu: ul. Bujwida 34 a/4, 50-368 Wrocław. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do biura projektu!
Dnia 25 kwietnia 2017 Fundacja Incept ogłasza, iż od dnia 26 kwietnia do dnia 11 maja 2017 (włącznie do godz. 16:00) będzie można składać wniosek o przyznanie wsparcia finansowego wraz z biznesplanem, wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego oraz pozostałe dokumenty (załączniki) zgodne ze wzorem podanym przez Beneficjenta. Wyżej wymienione dokumenty należy składać w biurze projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja” w godzinach pracy biura w Kolbuszowej (08:00 – 16:00) przy ul. 11 Listopada 11.
UWAGA!!! Poniżej publikujemy LISTĘ RANKINGOWĄ – OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE W ramach II OKRESU REKRUTACYJNEGO
W dziale Aktualności w projekcie ,,Własny biznes – praca i satysfakcja” pojawiły się informacje o terminarzu szkoleń z zakresu zakładania działalności gospodarczej oraz informacje o spotkaniu dla osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu projektu.
Terminarz do pobrania w dziale Harmonogram
UWAGA !!! Wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z II tury naboru dotyczą projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja”
Dnia 29 marca 2017r. Fundacja Incept publikuje wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z II tury naboru.
Serdecznie gratulujemy osobom zakwalifikowanym do Projektu !
Ostateczna Lista Rankingowa – II tura naboru
—
Szkolenia dla osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu projektu (otrzymanie dofinansowania działalności gospodarczej po pozytywnej weryfikacji przez Komisje Oceny Wniosków) rozpoczynają się od 1 kwietnia 2017r. (sobota). Terminy i godziny będą przekazywane Uczestnikom Projektu telefonicznie / e-mail’owo.
Fundacja Incept ogłasza, iż wyniki Ostatecznej Listy Rankingowej z drugiej tury naborów (suma pkt. z formularza rekrutacyjnego + ocena doradcy zawodowego) zostaną ogłoszone 29 marca 2017 r. Wyżej wymieniona Ostateczna Lista Rankingowa dotyczy projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja”.
Uwaga! Termin przyjmowania formularzy rekrutacyjnych do projektu „Pracuję u siebie” zostaje przedłużony do dnia 21 marca 2017r.
Fundacja Incept informuje iż termin przyjmowania formularzy rekrutacyjnych do projektu „Pracuję u siebie” zostaje przedłużony do dnia 21 marca 2017r. W związku z powyższym aktualizacji ulega termin przyjmowania formularzy rekrutacyjnych, tj.
od dnia 24 lutego do 21 marca 2017 r. będzie można składać dokumenty rekrutacyjne do drugiej tury naboru do projektu „Pracuję u siebie”. Dokumenty rekrutacyjne należy składać osobiście w biurze projektu lub poprzez wysyłkę drogą pocztową na adres:
Biuro Projektu ,,Pracuję u siebie”
ul. Bujwida 34a/4
50-368 Wrocław
Zmianie ulega także termin spotkań z doradcami zawodowymi.
W terminach od 29 marca do 4 kwietnia 2017r. planowane są spotkania z doradcami zawodowymi w celu przeprowadzenia rozmów rekrutacyjnych.
Poniżej została opublikowana lista rankingowa z pierwszego etapu rekrutacji – Oceny formularzy rekrutacyjnych z drugiej tury naboru.
Fundacja Incept ogłasza, iż z uwagi na dużą liczbę formularzy rekrutacyjnych pierwsza lista rankingowa przed spotkaniami z doradcami zawodowymi zostanie ogłoszona w dniu 15 marca 2017 r. koło godziny 12:00.. Dotyczy drugiej tury naborów w projekcie ,,Własny biznes – praca i satysfakcja”.
Fundacja Incept ogłasza, iż zostały uaktualnione terminy spotkań z doradcami zawodowymi. Termin spotkań z doradcami zawodowymi z uwagi na dużą liczbę formularzy rekrutacyjnych został ustalony w terminach od 16 marca do 26 marca 2017r. Dokładniejsze terminy oraz godziny spotkań zostaną uzgodnione indywidualnie z kandydatami na Uczestników Projektu.
Fundacja Incept ogłasza, iż od dnia 24 lutego do 15 marca 2017 r. będzie można składać dokumenty rekrutacyjne do drugiej tury naboru do projektu „Pracuję u siebie”. Dokumenty rekrutacyjne należy składać osobiście w biurze projektu lub poprzez wysyłkę drogą pocztową na adres:
Biuro Projektu ,,Pracuję u siebie”
ul. Bujwida 34a/4
50-368 Wrocław
Dokumenty rekrutacyjne dostępne są w biurze projektu oraz w zakładce Do pobrania (załącznik nr 1 formularz rekrutacyjny)
W terminach od 17 marca do 22 marca 2017r. planowane są spotkania z doradcami zawodowymi w celu przeprowadzenia rozmów rekrutacyjnych.
Fundacja Incept ogłasza, iż od dnia 27 lutego do 13 marca 2017 r. będzie można składać dokumenty rekrutacyjne do drugiej tury naboru do projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja„. Dokumenty rekrutacyjne należy składać osobiście w biurze projektu lub poprzez wysyłkę drogą pocztową na adres:
Biuro Projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja”
ul. 11 Listopada 11
36-100 Kolbuszowa
Dokumenty rekrutacyjne dostępne są w biurze projektu oraz w zakładce Do pobrania (załącznik nr 1 formularz rekrutacyjny)
W terminach od 15 marca do 20 marca 2017r. planowane są spotkania z doradcami zawodowymi w celu przeprowadzenia rozmów rekrutacyjnych.
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie !!!
W dziale Aktualności w projekcie ,,Własny biznes – praca i satysfakcja” znajduje się Ostateczna Lista Wnioskodawców kwalifikujących się do otrzymania wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego. Po regulaminowym terminie odwoławczym – nie wniesiono żadnych zmian rankingowych.
SERDECZNIE GRATULUJEMY !!!
W zakładce ,,Aktualności” w projekcie ,,Własny biznes – praca i satysfakcja” realizowanego w woj. podkarpackim – zostały opublikowane wyniki obrad KOW.
Serdecznie gratulujemy osobom rekomendowanym do otrzymania dofinansowania.
Szanowni Państwo poniżej publikujemy Wyniki Komisji Oceny Wniosków o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości. Każdy Wniosek oceniany był przez dwóch oceniających, liczba przyznanych punktów znajdująca się na liście jest średnią arytmetyczną obu ocen. Osoby, które posiadają status rekomendowano do dofinansowania mogą już zakładać działalność i przygotowywać Wnioski o przyznanie wsparcia pomostowego.
Lista rankingowa osób rekomendowanych do dofinansowania
SERDECZNIE GRATULUJEMY
Wyniki obrad Komisji Oceny Wniosków
Informujemy, że wyniki obrad (lista rankingowa osób rekomendowanych do dofinansowania) zostaną opublikowane w godzinach popołudniowych 21 grudnia 2016r. (środa).
Fundacja Incept ogłasza iż, termin składania wniosków o dotację w projekcie ,,Pracuje u siebie” będzie trwał od 15 grudnia 2016 do dnia 19 grudnia 2016.
Planowany termin ogłoszenia wyników 21.12.2016
UWAGA
Uczestnicy Projektu swoje działalności gospodarcze będą mogli rejestrować dopiero po otrzymaniu ostatecznej informacji o przyznaniu środków finansowych.
Fundacja Incept ogłasza, iż od dnia 30 listopada do dnia 13 grudnia będzie można składać wniosek o przyznanie wsparcia finansowego wraz z biznesplanem, wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego oraz pozostałe dokumenty zgodne ze wzorem podanym przez Beneficjenta. Wyżej wymienione dokumenty należy składać w biurze projektu ,,Własny biznes – praca i satysfakcja” w godzinach pracy biura w Kolbuszowej (08:00 – 16:00) przy ul. 11 Listopada 11.
UWAGA!!! Poniżej publikujemy LISTĘ RANKINGOWĄ – OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE
lista-rankingowa-osoby-zakwalifikowane-do-projektu-pracuje-u-siebie
UWAGA!!! WYNIKI OCENY FORMULARZY REKRUTACYJNYCH – poniżej do pobrania Lista rankingowa z pierwszego etapu rekrutacji – Oceny formularzy rekrutacyjnych
W dziale ,,Harmonogram” w projekcie podkarpackim ukazał się do pobrania terminarz szkoleń z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.
Zapraszamy osoby zakwalifikowane do projektu podkarpackiego na spotkanie informacyjne w Domu Weselnym ,,Biały Dwór” przy ul. Sędziszowskiej 10 w Kolbuszowej w dniu 18.11.2016 o godzinie 12:00.
UWAGA!!! FUNDACJA INCEP OGŁASZA OSTATECZNĄ LISTĘ RANKINGOWĄ W RAMACH PROJEKTU PODKARPACKIEGO
Poniżej do pobrania Ostateczna Lista Rankingowa
Serdecznie gratulujemy
UWAGA!!! WYNIKI OCEN Z DRUGIEGO ETAPU REKRUTACJI W RAMACH PROJEKTU „Własny biznes – praca i satysfakcja” (Podkarpacie) ZOSTANĄ OPUBLIKOWANE 17.11.2016R. W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCH.
UWAGA!!! WYNIKI OCENY FORMULARZY REKRUTACYJNYCH – P O D K A R P A C K I E – poniżej do pobrania Lista rankingowa z pierwszego etapu rekrutacji – Oceny formularzy rekrutacyjnych w ramach projektu Własny biznes – praca i satysfakcja
Lista rankingowa – wyniki oceny formularzy rekrutacyjnych
UWAGA!!! WYNIKI OCENY FORMULARZY REKRUTACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU „Własny biznes – praca i satysfakcja” (Podkarpacie) ZOSTANĄ OPUBLIKOWANE 11.11.2016R. W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCH.
Informujemy, iż dokumenty rekrutacyjne oraz dotyczące wsparcia udzielanego w ramach projektów dotacyjnych zostały opublikowane w zakładce Do pobrania poszczególnych projektów.