10.09.2024
Informujemy, iż dnia 10.09.2024r. zakończona została rekrutacja uzupełniająca do projektu „ASYSTENCI – LOKALNI SUPERBOHATEROWIE 2. Program wsparcia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin.”. Poniżej zamieszczamy listę osób zakwalifikowanych do projektu.
Lista osób zakwalifikowanych do projektu
———————–
3.09.2024
Uzupełnienie rekrutacji do projektu „ASYSTENCI – LOKALNI SUPERBOHATEROWIE 2. Program wsparcia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin.”
W związku z wolnymi miejscami w projekcie informujemy, iż w dniach 04-10.09.2024r. odbędzie się uzupełnienie rekrutacji osób z niepełnosprawnością do projektu „ASYSTENCI – LOKALNI SUPERBOHATEROWIE 2. Program wsparcia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin.” nr FEDS.09.01-IP.02-0053/23. Osoby zainteresowane udziałem w projekcie powinny w pierwszej kolejności złożyć Formularz rekrutacyjny dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów faktycznych, który znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce do pobrania
Przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych w formie papierowej odbywać się będzie w:
Biurze Fundacji we Wrocławiu przy ul. Bujwida 34a/4
lub w Punkcie kontaktowym w Świebodzicach, przy ul. Żeromskiego 6
w godzinach 10:00-15:30
Formularze w formie elektronicznej prosimy kierować na adres mailowy: biuro@fundacjacincept.pl
Zgłoszenia można składać zróżnicowanymi kanałami tj. osobiście, pocztą, kurierem lub elektronicznie. W sytuacji gdy dana osoba z przyczyn obiektywnych nie będzie mogła skorzystać z tych kanałów przewidujemy możliwość skorzystania z asystentury w tym zakresie np. pomoc AOON w wypełnieniu dokumentacji, przyjazd do miejsca zamieszkania, etc. Zapotrzebowanie na pomoc w powyższym zakresie można składać telefonicznie pod numerem 531-397-379 oraz mailowo pod adresem biuro@fundacjaincept.pl.
Dokumenty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!
———————–
16.05.2024
Harmonogram realizacji wsparcia w projekcie- Szkolenia kompetencyjne Asystentów Osób z Niepełnosprawnościami
Harmonogram realizacji wsparcia w projekcie szkolenia kompetencyjne AOON
———————–
28.04.2024
Harmonogram realizacji wsparcia w projekcie-weryfikacja predyspozycji asystentów osobistych osób z niepełnosprawnościami
Harmonogram realizacji wsparcia w projekcie-weryfikacja predyspozycji AOON
———————–
17.04.2024
Harmonogram realizacji wsparcia w projekcie-diagnoza potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Informujemy, iż ze względu na indywidualny rodzaj wsparcia terminy będą ustalane indywidualnie z osobami z niepełnosprawnościami i ich opiekunami w terminie od 18.04.2024 r.
Harmonogram realizacji wsparcia w projekcie-diagnoza potrzeb UP
———————–
17.04.2024
Informujemy, iż dnia 17.04.2024r. zakończona została rekrutacja do projektu „ASYSTENCI – LOKALNI SUPERBOHATEROWIE 2. Program wsparcia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin.”. Poniżej zamieszczamy listę osób zakwalifikowanych do projektu.
Lista osób zakwalifikowanych do projektu
———————–
10.04.2024
Rekrutacja do projektu „ASYSTENCI – LOKALNI SUPERBOHATEROWIE 2. Program wsparcia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin.”
Informujemy, iż w dniach 11-17.04.2024r. odbędzie się rekrutacja osób z niepełnosprawnością do projektu „ASYSTENCI – LOKALNI SUPERBOHATEROWIE 2. Program wsparcia osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin.” nr FEDS.09.01-IP.02-0053/23. Osoby zainteresowane udziałem w projekcie powinny w pierwszej kolejności złożyć Formularz rekrutacyjny dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów faktycznych, który znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce do pobrania
Przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych w formie papierowej odbywać się będzie w:
Biurze Fundacji we Wrocławiu przy ul. Bujwida 34a/4
lub w Punkcie kontaktowym w Świebodzicach, przy ul. Żeromskiego 6
w godzinach 10:00-15:30
Formularze w formie elektronicznej prosimy kierować na adres mailowy: biuro@fundacjacincept.pl
Zgłoszenia można składać zróżnicowanymi kanałami tj. osobiście, pocztą, kurierem lub elektronicznie. W sytuacji gdy dana osoba z przyczyn obiektywnych nie będzie mogła skorzystać z tych kanałów przewidujemy możliwość skorzystania z asystentury w tym zakresie np. pomoc AOON w wypełnieniu dokumentacji, przyjazd do miejsca zamieszkania, etc. Zapotrzebowanie na pomoc w powyższym zakresie można składać telefonicznie pod numerem 531-397-379 oraz mailowo pod adresem biuro@fundacjaincept.pl.
Dokumenty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie.
Serdecznie zapraszamy Państwa do składania formularzy!